Gastenboek
Sjaak
uit
Wageningen
schreef op 26 juni 2026
om
13:56
Hallo, ik ben een man, en ik wil vanavond naar deze club gaan. Eerste keer. Wat kan ik het beste als kleding dragen? Ik heb geen idee hoe dit gaat. Ik Hoor het graag. Zodat ik er vanavond relax kan rondlopen..๐
Even geduld…
