Gastenboek
Rom
uit
Dordrecht
schreef op 25 juni 2026
om
10:20
@Joรซlle, Zin om straks ff een drankje te doen in LB en hoe herken ik je? Wilde eigenlijk gister komen, maar was nbeetje laat dag. Voor mij trouwens 1e keer daaren kom op de motor. Iemand enig idee of het een afgesloten parkeerterrein is?
Even geduld…
