Gastenboek
JayRock
uit
Utrecht
schreef op 9 juni 2026
om
09:39
Hoi Anne (Zeeuws meisje), Als je plannen voor de 13e nog openstaan, lijkt het me leuk om je in Kruiningen te ontmoeten en samen naar LB te rijden. Geen eindeloze vragen, geen twijfels of iemand wel komt opdagen. We spreken gewoon een tijd en plaats af, en ik ben er.
Even over mezelf: ik ben Jay(35)Rustig, respectvol en altijd in voor goed gezelschap. Als het klikt, zien we vanzelf waar de avond ons brengt. En zo niet, dan hebben we in ieder geval een gezellige rit en een drankje gehad.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het!
Groetjes xxx,
JayRock
Even over mezelf: ik ben Jay(35)Rustig, respectvol en altijd in voor goed gezelschap. Als het klikt, zien we vanzelf waar de avond ons brengt. En zo niet, dan hebben we in ieder geval een gezellige rit en een drankje gehad.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het!
Groetjes xxx,
JayRock
Even geduld…
