Gastenboek
Jay
schreef op 9 juni 2026
om
07:27
Ik volg het gastenboek al een tijdje en het viel me op dat jouw berichten er echt uitspringen. Je lijkt een stuk daadkrachtiger dan sommige heren die hier al dagen bezig zijn met plannen maken. ๐
Als je plannen voor de 13e nog openstaan, lijkt het me leuk om je in Kruiningen te ontmoeten en samen naar LB te rijden. Geen eindeloze vragen, geen twijfels of iemand wel komt opdagen. We spreken gewoon een tijd en plaats af, en ik ben er.
Even over mezelf: ik ben Jay. Rustig, respectvol en altijd in voor goed gezelschap. Als het klikt, zien we vanzelf waar de middag of avond ons brengt. En zo niet, dan hebben we in ieder geval een gezellige rit en een drankje gehad.
Als je interesse hebt, houd dan het gastenboek in de gaten. Dan plaats ik hier de verdere details.
Groetjes,
Jay
