Gastenboek
Ronald en vriendin
uit
Utrecht
schreef op 6 juni 2026
om
09:26
Hoi Zeeland heer , we kunnen afspreken als je naar de aldi rijdt in kruiningen dat is gelegen op de sluisweg ..omdat het daar best druk kan zijn kunnen we beter bij de molen afspreken..als je op de parkeerplaats bij de Aldi sta dan zie je een molen..rijdt daar naartoe en dan sta ik daar bij de trappen van de molen ..tijd 18.30 u ? Ik ben een slanke vrouw, brildragend en heb grijs/zwart haar ..tot zaterdag 13 juni groetjes ๐๐๐
Even geduld…
