Gastenboek
Ronald en vriendin
uit
Utrecht
schreef op 5 juni 2026
om
17:05
Hoi Zeeland heer , heb jij misschien een idee dan? Wij zijn betrouwbaar we zijn ook al verschillende keren in le baron geweest..je kan er 100. % van uitgaan dat ik op de afgesproken straat en tijd daar zal staan ..als dat niet zo zou zijn dan worden wij ook hier op dit gastenboek echt niet meer serieus genomen..maar nogmaals misschien heb jij een idee? Groetjes Anne Zeeuws meisje ๐๐
Even geduld…
