Gastenboek
Ronald en vriendin
uit
Utrecht
schreef op 5 juni 2026
om
12:08
Hoi, Zeeland heer, leeftijd is zeker geen probleem hoor we zullen het vast gezellig hebben ๐๐ ik Anne zou graag dan met jou af willen spreken en mee willen rijden omdat Ronald helaas niet mee kan ..we kunnen ook bv in een straat in kruiningen afspreken daar zal het minder druk zijn dan op het station ..ik zal dan ook hier beschrijven hoe ik er ongeveer uit zie en zal dan de straat en huisnummer geven waar ik dan sta te wachten en de tijd enzovoort..dan rijden we samen naar le baron okรฉ en gaan we er een gezellig middag of avond van maken ๐๐๐๐๐we houden contact hier ๐
Even geduld…
