Gastenboek
Ronald en vriendin
uit
Utrecht
schreef op 5 juni 2026
om
07:14
Hoi Zeeland heer, ik Anne zeeuwsmeisje, ik zou graag zaterdag 13 juni naar le baron willen gaan. Maar omdat Ronald er niet bij is zou ik graag met jou willen afspreken?..ik ben dan in kruiningen en als jij die dag ook zou willen gaan dan zou ik eventueel met jou willen meerijden..je kan me dan bij het station in kruiningen oppikken..natuurlijk niet alleen meerijden ๐๐๐๐๐..
Even geduld…
