Gastenboek
Bianca
uit
Eindhoven
schreef op 4 juni 2026
om
18:09
@Directeur en Romario ik ben er deze week niet meer.
Nog geen zicht wanneer ik kom
Ik zet het op het gastenboek als ik ga.
Voor jullie beide veel plezier gewenst.
Dikke kus
Nog geen zicht wanneer ik kom
Ik zet het op het gastenboek als ik ga.
Voor jullie beide veel plezier gewenst.
Dikke kus
Even geduld…
