Gastenboek
Marcel
uit
Beekbergen
schreef op 31 mei 2026
om
20:58
Beste Joรซlle, morgen probeer ik rond de klok van het middaguur in LB te kunnen binnen wandelen. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gaaat mij dat lukken. Ik hoop dat wij elkander weer zien en ff een moment voor elkander kunnen hebben?
Even geduld…
