Gastenboek
Paul
uit
Uden
schreef op 30 mei 2026
om
23:20
@Joรซlle,
Hallo Jolie, wat een lieve leuke reactie van jou. Was ik blij mee. Graag zou ik met je afspreken, maar ik kan echt alleen vrijdag en zaterdagavond laat. Als je er een keer in het weekeind bent, laat het dan weten? Kus, Paul ๐
Hallo Jolie, wat een lieve leuke reactie van jou. Was ik blij mee. Graag zou ik met je afspreken, maar ik kan echt alleen vrijdag en zaterdagavond laat. Als je er een keer in het weekeind bent, laat het dan weten? Kus, Paul ๐
Even geduld…
