Gastenboek
Aan Liesbeth en Denise (van Theo)
schreef op 26 mei 2026
om
20:02
@Liesbeth en Denise,
Bedankt voor vandaag.
We hebben in het verleden ook 1 op 1 gedaan.
Heb niet gevraagd vandaag. Maar doen jullie (Liesbeth en Denise) ook trio. Dus mvv
Ieder geval bedankt voor vandaag
Dan in de viproom
Even geduld…
