Gastenboek
Wim
uit
Maasdriel
schreef op 26 mei 2026
om
19:32
Lieve gasten, dames en personeel, wat heb ik vanmiddag genoten! Lieve Liesbeth, heerlijke Christiana en lekkere Denise, jullie waren geweldig! De airco's deden hun werk goed, het eten was heerlijk, de sfeer goed, mede daarom was de GB weer een succes! Iedereen bedankt en tot de volgende! ๐๐๐
Even geduld…
