Gastenboek
T
uit
Heerewaarden
schreef op 20 mei 2026
om
20:59
Hoi joelle
Laatst een vip gedaan met jou.
Had er ff op moeten wachten maar was meer dan de moeite waard, jammer dat het zo snel ging, weet je wie ik ben?
Heb je zin om maandag af te ?spreken om het nog s over te doen?
Laatst een vip gedaan met jou.
Had er ff op moeten wachten maar was meer dan de moeite waard, jammer dat het zo snel ging, weet je wie ik ben?
Heb je zin om maandag af te ?spreken om het nog s over te doen?
Even geduld…
