Gastenboek
Directeur
schreef op 20 mei 2026
om
17:34
@Bianca Eindhoven,
Wat leuk je weer te lezen.
Hoe gaat het? En met je gezondheid?
We hebben 2x afgesproken in de VIPkamer 2 uur lang.
Ik zou wel weer willen afspreken.
Wanneer ben je er weer? Toevallig aankomende zaterdagavond of maandag 25 mei?
Even geduld…
