Gastenboek
Ollie bolie
schreef op 18 mei 2026
om
22:20
Moet je voor 10 juni aanmelden ivm gb? En hoe moet je aangeven dat je voor gb komt?
Beheerdersantwoord van: Nick
Aanmelden is niet nodig. Gewoon bij de deur aangeven dat je voor de GB komt
Even geduld…
