Gastenboek
Jan
uit
Noorden
schreef op 7 mei 2026
om
22:17
Christiana, Ik heb zeer goede herinneringen aan jou met je lieve karakter en mooie verschijning ๐. Ik heb er wel een keer weer zin in. Ik moet bijna 2 uur rijden en kan er helaas pas om 18u zijn. Dus: Tot hoe laat blijf je morgen?
Even geduld…
