Gastenboek
Roland
uit
Den Bosch
schreef op 4 mei 2026
om
15:56
Dag Marian…zondag is het vaak ook wat rustiger…lijkt mij gezellig een keertje op zondag met jou af te spreken.
Ik lees je reactie vanzelf wel.
Kussss
Ik lees je reactie vanzelf wel.
Kussss
Even geduld…
