Gastenboek
Stel Lenie / Ron
uit
Rotterdam
schreef op 25 april 2024
om
09:51
Morgen zijn we weer in LB, we nemen dit keer ander stel mee is voor hun 1e keer. Ik lees hier vaak over op of in de VIP, wat wordt daar mee bedoelt? Tot morgen
Beheerdersantwoord van: Nick
Hoi, gezellig , . We hebben 2 VIP rooms, waar je geheel privรฉ kan zijn. 1 grotere met bad en 1 zonder.
Kleine : 25 eu voor 1 uurtje , grote 50 eu voor 1 uurtje .
Even geduld…
