Gastenboek
Mark
uit
Oss
schreef op 23 april 2024
om
18:59
Is het nog een beetje druk op de afterparty? Hoeveel dames en stellen zijn er(nog) nu? Ik lees dat de avonden wat minder druk zijn namelijk… Hoor het graag of het de moeite waard is om nog te komen… ๐
Beheerdersantwoord van: Nick
Gaat lekker door met leuke dames.
Even geduld…
