Gastenboek
Rene
uit
eindhoven
schreef op 23 april 2024
om
13:42
Ik wil woensdagmiddag graag komen. Is voor mij voor het eerst! Ik ben man van 58 met sportief figuur. Is dat te oud voor deze club ๐ ? Welke leuke vrouw(en) zou me wegwijs willen maken ?groetjes Rene
Beheerdersantwoord van: Nick
Prachtige leeftijd .๐๐
Even geduld…
