Gastenboek
Johan
uit
Utrecht
schreef op 22 april 2024
om
05:46
Hoi Lexy en man, topkoppel! Ik hoop dat jullie vaker in Le Baron zijn, dan zal ik zeker vaker komen. En neem nog wat meer dames mee, zoals die ene waarvan ik de naam even niet meer weet. ๐ค๐ค
Even geduld…
