Gastenboek
Wilfred
uit
Maasbommel
schreef op 21 april 2024
om
14:35
Hoi mensen hebben jullie een idee hoe het overdag is? Ik ben nu een paar keer s avonds geweest en waarschijnlijk alleen op rustige dagen Ik ben tegen een vervelende kale man aangelopen die een grote mond had bij de gokkast. Ik denk dat hij daar veel te zeggen heeft, want bij de bar gedroeg hij zich ook niet. Dus heb ik het ook maar niet gemeld. Ik vermijd liever problemen en ga het overdag proberen mocht dit niets zijn dan maar ergens anders heen Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe het daar is overdagg
Beheerdersantwoord van: Nick
Er werken bij ons geen grote kale mannen. En niet alle mannen met een grote bek aan de bar werken bij ons. ( gelukkig maar).
Overdag is het ook leuk.
Als je iets vervelends ervaart , meld het dan even aan de bar
Even geduld…
