Gastenboek
Joost
uit
Kerkdriel
schreef op 17 april 2024
om
13:16
k ben net terug van Le Baron waar ik gezellig op een kamertje heb gezeten met Lexie. Het was niet druk qua mannen, maar er waren wel heel veel dames. Lexie, bedankt en tot volgende week!
Beheerdersantwoord van: Nick
Heerlijk , veel dames. Gezellig
Even geduld…
