Gastenboek
Kees
uit
Nijmwgen
schreef op 17 april 2024
om
09:30
Hey Nick, klein vraagje hoeveel stellen en dames komen er vrijdag de 19de altijd/meestal gezellig op bezoek in LeBaron!?
Lijkt me leuk en gezellig, om vrijdag op bezoek te komen.
Lijkt me leuk en gezellig, om vrijdag op bezoek te komen.
Beheerdersantwoord van: Nick
Zeker gezellig altijd leuk bezocht
Even geduld…
