Gastenboek
Hans
uit
Eindhoven
schreef op 12 april 2024
om
18:40
Hoi dames,
Ben van plan om vrijdag 19 april voor het eerst naar Le-Baron te gaan. Kan vanaf de middag al komen. Wie komt er ook en zou mij willen rondleiden? Vanaf hoe laat ben jij er en hoe herken ik je?
Liefs,
Hans
Ben van plan om vrijdag 19 april voor het eerst naar Le-Baron te gaan. Kan vanaf de middag al komen. Wie komt er ook en zou mij willen rondleiden? Vanaf hoe laat ben jij er en hoe herken ik je?
Liefs,
Hans
Even geduld…
