Gastenboek
Henk en Mimi
uit
Heveadorp
schreef op 9 april 2024
om
08:02
Gister voor het eerst bij Le Baron geweest, wat een geweldige ervaring! Fijne ontvangst en lieve barvrouw, goede sfeer, leuke mensen. We zijn zo enthousiast dat we vanavond weer willen gaan. Is het dan iets drukker? Wie komen er allemaal?
Even geduld…
