Gastenboek
Jeroen
uit
Amsterdam
schreef op 8 april 2024
om
14:57
Jeroenโฆ. Wat een heerlijk naam en een heerlijk vent! ๐
Ik ben er ook op dinsdagmiddag 23 aprilโฆ๐ zie ik je dan??
Mmmmmm lekker.
Ik ben er ook op dinsdagmiddag 23 aprilโฆ๐ zie ik je dan??
Mmmmmm lekker.
Vanavond ben ik ook in de club. Maandagavond Denise-avond!!๐. Wie komt er ook?
Kus. Denise๐๐๐
Even geduld…
