Gastenboek
Eva
uit
Grave
schreef op 7 april 2024
om
21:11
Wat heb ik weer een heerlijke en gezellige dag gehad vandaag.
Bedankt Marrion en Renรฉ voor de goede zorgen๐.
Bedankt Marrion en Renรฉ voor de goede zorgen๐.
@Andy wat een lieve reactie hier in het gastenboek โบ๏ธ wat leuk dat je 1e keer goed bevallen was. Onze date was heel gezellig leuk en lekker.
En zeker voor herhaling vatbaar ๐ tot de volgende keer.
@Theo ook jij bedankt voor onze leuke en lekkere date๐
Tot de volgende x ๐ Eva
Even geduld…
