Gastenboek
HenkenMimi
uit
Heveadorp
schreef op 7 april 2024
om
12:42
Hoi hoi wij zijn Henk en Mimi en komen morgenavond voor het eerst naar Le Baron. Sowieso eerste keer parenclub. Wie zijn er nog meer, en krijgen we dan nog iets van uitleg of een rondleiding ofzo van iemand? Tot morgen dan wellicht!
Beheerdersantwoord van: Nick
Ja hoor, vraag even aan de bar
Even geduld…
