Gastenboek
Lindert
uit
Vinkeveen
schreef op 5 april 2024
om
14:54
Hoi, net terug uit Le Baron. Het was lekker. Ik heb een Jรคgermeister uit een geile poesje op de bar gedronken en daarna met deze dame op de kamer geweest. Dat was nou eens iets wat ik lang zocht en niet meer vond in clubs. Helaas ben ik vergeten om de naam van die vrouw te vragen. Hoop jou weer eens te zien.
Even geduld…
