Gastenboek
Bart
uit
Kerkdriel
schreef op 4 april 2024
om
22:20
Vanmiddag ben ik naar le baron geweest, het was erg druk met veel mannen en veel geile dames. Ik ben lekker ondergespoten ๐ฅ๐ฅ๐ฅ๐ฆ๐ฆ๐ฆ door Lexie, de Nederlands-Duitse dame. Later nog een paar drankjes gedaan aan de bar bij een vriendelijke bar dame. Al met al was het een top middag. Als toetje wilde ik nog een banaan, maar het spel was al voorbij. Helaas, die houd ik tegoed Lexie.๐โ๏ธ
Even geduld…
