Gastenboek
Lars
uit
Maastricht
schreef op 4 april 2024
om
16:48
Net le baron geweest, heerlijke middag banenshow van afstand gekeken. Ik was wat verlegen. Daarna op de kamer geweest met die Lexie van de banaanshowtje. Ik ga snel terug komen, Lexy bedankt! Wat een wijffie ๐ฆ๐ฆ๐ฆ.
Even geduld…
