Gastenboek
Hey leuke mannen, koppels en solo dames
Lijkt je het leuk om morgen 4 April af te spreken.?
Omstreeks 11:00 zal ik in Le Baron zijn. Ben voor veel in wat ondeugend is.
En zal morgen als EXTRA surprise Involving bananas game doen ๐ Ben jij de gelukkige? Tot morgen dan gaan we samen op ontdekking in de club en op de kamers XXXX Lexy
En spreek me gerust aan verlegen ben ik zeker niet ๐
Lijkt je het leuk om morgen 4 April af te spreken.?
Omstreeks 11:00 zal ik in Le Baron zijn. Ben voor veel in wat ondeugend is.
En zal morgen als EXTRA surprise Involving bananas game doen ๐ Ben jij de gelukkige? Tot morgen dan gaan we samen op ontdekking in de club en op de kamers XXXX Lexy
En spreek me gerust aan verlegen ben ik zeker niet ๐
Even geduld…
