Gastenboek
Denise
uit
Haarlem
schreef op 2 april 2024
om
22:42
Hoi Jeroen ๐,
Ja ik was er dinsdagโฆ.โบ๏ธ Ik zag je berichtje te laatโฆ je had ook even kunnen informeren naar meโฆโบ๏ธ๐
Wanneer zie en voel ik je weer? Maandagavond??maandagavond Denise-avond!! (Dit geldt trouwens voor alle leuke mannen!!) ๐โบ๏ธ๐of zie ik je een keer in het weekend?
Hopelijk gauw weer!! ๐๐ kus, Denise๐๐
Ja ik was er dinsdagโฆ.โบ๏ธ Ik zag je berichtje te laatโฆ je had ook even kunnen informeren naar meโฆโบ๏ธ๐
Wanneer zie en voel ik je weer? Maandagavond??maandagavond Denise-avond!! (Dit geldt trouwens voor alle leuke mannen!!) ๐โบ๏ธ๐of zie ik je een keer in het weekend?
Hopelijk gauw weer!! ๐๐ kus, Denise๐๐
Even geduld…
