Gastenboek
Tom
uit
Wychen
schreef op 31 maart 2024
om
13:13
Het was gisteren gezellig, goede muziek met de DJ. Heb een lekkere banaan gegeten uit een heerlijk poesje en twee rondes gedaan met de dame die met de bananen bezig was. Het was een geslaagde avond.
Beheerdersantwoord van: Nick
๐๐๐
Even geduld…
