Gastenboek
@sandra
Hoi Sandra, nee helaas niet. We zijn er maandag wel en daarna weer vanaf woensdag. Hopelijk tot dan! Fijne paasdagen ook aan alle anderen op het gastenboek. Het was gisteren weer een mega feestje met een top DJ. Zijn we lekker Pasen ingegaan.
Xxx Marcel & Lexy_bunga
Beheerdersantwoord van: Nick
1 e en 2 e paasdag zijn we gesloten. Dinsdag weer lekker open va 11.00 uur
Even geduld…
