Gastenboek
Anto
schreef op 30 maart 2024
om
09:16
Goedemorgen allemaal,
Vandaag voor de eerste keer wil ik graag naar een paren club , ik ben altijd nieuwsgierig geweest , hoe loopt zo een avond?
Hoe loopt de mensen,rond in normale kleren of ?
Ik ben 1 jaar gescheiden en sinds ding geen partner gehad dus veel zien in.
Ik ben zelf 1.70 73 kg en zuid Amerikaanse afkomst.
Vandaag voor de eerste keer wil ik graag naar een paren club , ik ben altijd nieuwsgierig geweest , hoe loopt zo een avond?
Hoe loopt de mensen,rond in normale kleren of ?
Ik ben 1 jaar gescheiden en sinds ding geen partner gehad dus veel zien in.
Ik ben zelf 1.70 73 kg en zuid Amerikaanse afkomst.
Even geduld…
